Jag vill gå med i föreningen och få kabel-TV, hur gör jag?

Kontakta vår ordförande Hans Karlsson, se sidan Kontakt.

Jag vill inte längre ha Kabel-TV, hur säger jag upp mitt medlemskap?

Kontakta vår ordförande Hans Karlsson eller ansvarig för medlemsregistret Anders Danielsson, se sidan Kontakt.

Min TV-bild är dålig, och det är inget fel på TV:n, vem kontaktar jag?

Kontakta vår tekniker Anders Granholm eller någon i styrelsen, se sidan Kontakt.

Kontrollera först att inte sladden till TV:n eller någon kontakt är dålig. Föreningens ansvar sträcker sig till den skarv som finns utanför väggen. Om felet visar sig vara efter denna, debiteras du för arbetet.

Vad är cookies?

Cookies är en liten informationsmängd som sparas av webbplatser i din dator eller enhet. Nästa gång du besöker samma webbplats läses informationsmängden tillbaka från din dator/enhet.

Denna webbplats använder cookies för att hantera användarautentiseringar och inställningar av webbsidor.

Du kan stänga av användandet av cookies genom att ändra inställningarna i din webbläsare (browser) så att den inte tillåter cookies. Se bruksanvisningen eller hjälpfilen till din webbläsare för instruktioner.

Utan cookies kan du dock inte logga in dig på vår webbplats.

Hur loggar jag in mig på webbplatsen?

Ange din e-postadress och lösenordet som finns på Karbas Info-kanal i din TV. Har du fått ett personligt lösenord via e-post använder du det.

Var finns protokollet från årsmötet?

Mötesprotokoll och andra föreningsdokument ser du när du loggat in dig på webbplatsen med ditt personliga lösenord som du får via e-post.

Var röstar man om vilka kanaler man vill ha?

Rösta gör du när du loggat in dig på webbplatsen med ditt personliga lösenord som du får via e-post.

Jag har glömt bort mitt personliga lösenord!

Logga in med lösenordet som finns på Karbas Info-kanal, så kommer du att få ditt personliga lösenord skickat till dig via e-post.

Jag får ingen e-post med mitt personliga lösenord!

Ibland kan det ta en stund innan e-posten kommer fram. Vänta en timma och se.

Ett problem kan vara att e-postbrevet filtreras bort som skräp-post (spam). Se dina mappar och inställningar för skräp-post. Se till att e-post från karba.se inte spärras eller filtreras.

Kontrollera att du verkligen angett rätt e-postadress. Ett vanligt fel är att ange telia.se istället för telia.com, t ex:

kalle@telia.se
kalle@telia.com

Ett annat vanligt fel är att skiljetecken som punkt och understrykningstecken växlas, t ex:

maria_johansson@telia.com
maria.johansson@telia.com

Jag har bytt e-postadress!

Logga in med din gamla e-postadress (eller din ID) och ändra e-postadress på sidan Inställningar.

Om detta inte fungerar för dig, eller om du glömt din gamla e-post och/eller lösenord, kontakta ansvarig för webbplatsen Anders Danielsson, se sidan Kontakt.

Copyright © 2007-2024 Karba Kabel-TV Förening

Developed by www.digsys.se